Jste nervózní z nadcházejícího stěhování? I když vás čeká náročný proces, během kterého je toho potřeba hodně zařídit, nemusíte se ho nijak obávat. S naším průvodcem to totiž zvládnete rychle, efektivně a (téměř) bez stresu. A pokud by se vám do toho přece jen nechtělo, stačí zavolat a my vám s tím pomůžeme!
Klíčem k úspěšnému stěhování, při kterém se vyhnete zbytečnému stresu, je podrobný plán. Je jasné, že ne všechno nejspíš půjde přesně podle něj, ale i tak bude celý proces rychlejší, pohodovější a hlavně přehlednější.
Začněte tím, že si vytvoříte časový plán. Vycházejte z toho, do kdy potřebujete (nebo chcete) být se stěhováním hotovi, a podle toho rozplánujte každou fázi procesu.
Měsíc před stěhováním:
Tři týdny před stěhováním:
Týden před stěhováním:
Den před stěhováním:
Den stěhování:
Stěhování patří k těm vůbec nejkomplexnějším úkolům, které nás v životě mohou potkat. Je potřeba vše roztřídit, zabalit, zajistit převoz, vybalit… a do toho vás čeká zařizování spousty formalit i praktických záležitostí, bez kterých se přistěhování neobejdete. Máme pro vás proto seznam těch nejdůležitějších úkolů, na které je potřeba při stěhování myslet.
Třídění věcí je při stěhování ten snad nejnáročnější úkol, který většině lidí trvá déle, než očekávají. Je při něm totiž potřeba nejen zabalit věci do správných krabic, abyste je v novém domově snadno opět našli, ale také se s některými z nich nadobro rozloučit.
Jakkoliv je to těžké, určité části věcí se při stěhování nejspíš budete muset zbavit. Nevyhnutelně totiž narazíte na předměty, které jsou rozbité, nefunkční nebo je už roky nepoužíváte. Hned od začátku proto mějte nachystané tři (klidně pomyslné) hromádky – nechat, prodat, vyhodit.
Oblečení, které nenosíte, přečtené knížky nebo hračky můžete darovat charitativním organizacím nebo nabídnout k prodeji. Stejně tak můžete snadno prodat funkční elektroniku, sportovní vybavení nebo nábytek, který není poškozený, ale do nového domova se vám již nehodí.
Zničené a nepoužitelné věci, o které už by nikdo neměl zájem, nejprve roztřiďte podle materiálů a poté vyhoďte. Pamatujte, že větší množství odpadu v ideálním případě nepatří do běžných popelnic, ale měli byste ho odvézt na sběrný dvůr. Stará elektronika, baterie nebo žárovky patří do speciálních kontejnerů na elektroodpad.
SVĚŘTE VYKLÍZENÍ ODBORNÍKŮM
Pro každého zákazníka hledáme to nejlepší řešení na míru. Přizpůsobíme se vašim požadavkům a poradíme, jak při vyklízení ušetřit peníze i starosti.
Na telefonu jsme k dispozici nonstop, na e-mail odpovídáme do 24 hodin. A termín vyklízení pro vás dokážeme najít nejpozději do tří dnů od potvrzení objednávky.
Naši zaměstnanci jsou profíci, na které se můžete spolehnout. Pro všechny případy jsme ale samozřejmě pojištění na škody způsobené při vyklízení.
Ve vyklízení nemovitostí se vyznáme. Díky dlouholetým zkušenostem si dokážeme poradit s nečekanými situacemi a různými typy nemovitostí i odpadu.
Před začátkem prací odhadneme množství odpadu a sdělíme vám maximální cenu vyklízení. Skutečná částka může být nakonec nižší, ale nikdy nebude vyšší.
Práce o víkendech, domy bez výtahu, těžká břemena, doprava po celé ČR… Služby, které jsou jinde považovány za nadstandard, jsou u nás bez příplatku.
Pokud si nejste jistí, které předměty kam vyhodit, nebo je nemáte jak dostat do sběrného dvora, pak doporučujeme oslovit odbornou vyklízecí firmu – třeba právě nás. Odpad za vás naložíme, roztřídíme a zlikvidujeme podle platných předpisů, takže se nemusíte jeho odvozem nijak trápit.
Křehké předměty, jako je sklo, porcelán nebo elektronika, vyžadují zvláštní péči, aby do vašeho nového domova dorazily vcelku. Každý předmět zvlášť zabalte do bublinkové fólie, pěnové výplně nebo starých novin a poskládejte do krabic tak, aby se nemohly volně pohybovat. Krabice s křehkými věcmi pak označte viditelným nápisem „křehké“, aby zaměstnanci stěhovací firmy věděli, že s nimi mají zacházet obzvlášť opatrně.
Zabalit všechny vaše osobní věci, nádobí, elektroniku, dekorace a další předměty je rozhodně náročné – ale ještě náročnější je to všechno vybalit a umístit ve vašem novém domově. Tak si to co nejvíce usnadněte a už od začátku si všechny zabalené věci pečlivě třiďte a označujte.
Nejjednodušší metodou je označit každou krabici podle místnosti, do které patří. Krabice popište jednoduše „kuchyň“, „ložnice“ nebo „obývací pokoj“ a přidejte stručný popis obsahu, jako je „talíře“, „ložní prádlo“ nebo „knihy“. Pokud máte více krabic s podobným obsahem, očíslujte si je (například hrnce 1/5). Při vybalování tak budete vědět, kolik krabic vás ještě čeká, a nezaskočí vás nedostatek prostoru.
Pokud to máte podobně jako my a organizace je vaší vášní, můžete jít s označováním krabic ještě trochu dál a zavést si barevný systém. Když si pro každou místnost zvolíte konkrétní barvu, bude pro vás vybalování ještě o něco jednodušší. Barvy můžete také využít pro označení pořadí – například červenou pro krabice s důležitými věcmi, oranžovou pro ty, které nespěchají, a zelenou pro věci, s jejichž vybalováním si můžete dát na čas.
Při samotném stěhování vám pravděpodobně dá nejvíc zabrat nábytek a velké spotřebiče. Aby do vašeho nového domova dorazily v pořádku a bez poškození, je důležité je na transport dobře připravit.
Stoly, skříně, postele a další větší kusy nábytek je většinou možné rozebrat, což zjednoduší jejich přepravu a minimalizuje riziko poškození. Tím proto nejlépe začněte. Nezapomeňte při tom pečlivě shromáždit veškeré šroubky a nadepsat si sáčky, do kterých je umístíte, abyste nábytek dokázali opět smontovat dohromady.
Také větší domácí spotřebiče pečlivě připravte na převoz. Lednice a mrazáky vypusťte, odmrazte a nechte alespoň 24 hodin stát, aby z nich mohla úplně odtéct voda. Nezapomeňte z nich před transportem vyjmout všechny pohyblivé části, jako jsou poličky a šuplíky. U myček, praček a sušiček zajistěte veškeré kabely a přilepte je pomocí pásky k přístroji, aby během převozu neplandaly a nepoškodily se. Zabezpečte také dvířka, aby se neplánovaně neotevřela a neulomila.
Posledním krokem, nejlépe poté, co byt kompletně vyklidíte a odvezete všechno, co v něm nebude zůstávat, je úklid a předání novému majiteli nebo nájemci.
Vyklizený byt důkladně ukliďte a vyčistěte. Nejen, že tak novým majitelům předáte krásně čistou nemovitost, ale hlavně si finálně ověříte, že jste na nic nezapomněli. Vyluxujte a vytřete všechny místnosti, otřete prach a v koupelně se snažte odstranit zbytky vodního kamene. V kuchyni se zaměřte na odmaštění všech povrchů, obzvlášť v okolí sporáku.
Pokud váš byt vyžaduje složitější úklid, dezinfekci, deratizaci nebo odstranění plísní, obraťte se na odborníky. Ušetříte si tak spoustu času i práce (nehledě na to, že řadu těchto problémů bez profesionálního zásahu ani není možné vyřešit) a budete mít jistotu, že svou nemovitost opouštíte v perfektním stavu.
DO 24 HODIN OD ZASLÁNÍ INFORMACI O VYKLÍZENÍ